sobota, 4 maja 2013

Truskawowa owsianka

Dziejszy post wcale nie nawiązuje do nazwy bloga( no chyba, zę ktoś chciałby owsiankę zapiec:)) Są tacy co jej nienawidzą, sa tacy co ją kochają, Ja ją uwielbiam, a ta co przyrządziłam dzisiaj rano wprost kocham. Autorka- Anna Starmach, zrobiła  je z malinami, ja zastąpiłam truskawkami. Po całej nocy oglądania filmów( "Kocha, lubi, szanuje" misicie obejrzeć!), takie śniadanie dodało nam dużo energii :D A jakie jest wasze ulubione śniadanie?

Składniki:
400 ml mlea
szklanka płatków owsianych
2 łyżki miodu
1 łyżka cukru waniliowego
200g truskawek
ewentualnie coś do dekoracji

Truskawki  rozgnieć widelcem. W garnku zagotuj mleko z cukrem i miodem. Gdy zacznie wrzeć dodaj płątki i gotuj na małym ogniu około 15 minut, do uzyskania, waszej ulubionej konsystencji. Gotową owsiankę wymieszaj z truskawkami. Podawaj w miseczkach, opruszoną płatkami migdałów, albo innym dodatkiem:)

 Przepraszam za brak zdjęć, w zamian za to poszukałam w internecie zdjęcia naprawde ładnych owsianek( jak kolwiek to zabrzmi :D). Może właśnie takim podaniem przekonacie swoich bliskich do zjedzenia tego wartościowego i pysznego dania?



choc oats8


 A to takie w klimacie poprzedniego posta, czy owsianka z pulpą z mango:)


Dlaczego warto jeść oswiankę?
  •  Dobrze wpływa na naszą skóre i paznokcie( można owsiankę nałożyć na twazr, tak jak maceszkę)
  • Obniża stany depresyjne, czyli idealne ciepłe śniadanie na zimową handrę
  • Obniża ryzyko nowotworów i miażdźycy
  • Wpływa na dobry rozwój psychiczy i fizyczny


4 komentarze: