piątek, 24 maja 2013

Jogurt pomarańczowy

Zdrowe odżywianie, dieta. Każdy z nas o tym słyszał, każdy z nas o tym wie. Ja zawsze lubiłam jogurty, a jak smakuje pomarańczowy? Przekonajcie się sami, sądzę, że to świetny przepis na jutrzejsze śniadanie:)

400g jogurtu
pomarańcza
2 łyżki miodu
orzechy, płatki, bakalie

Najpierw musimy jogurt odsączyć. Do miski włożyć sitko, a  sitko papierowy ręcznik.Teraz wlewamy jogurt i czekamy, aż z jogurtu "wyleje " się woda. Ja zawsze zastawiam taką miskę na noc i gotowy jogurt mam rano, ale możecie zostawić 10 minut-15 minut i wycisnąć w rękach aby jeszcze bardziej pozbyć się tej wody.
Do takiego gęstego jogurtu ścieramy skórkę z pomarańczy i wyciskamy z niej sok. Dodajemy miód i dokładnie mieszamy. Tak przygotowany jogurt możemy podać z płatkami owsianymi, bakaliami, orzechami . Uwierzcie mi to będzie pyszne śniadanie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz