wtorek, 30 kwietnia 2013

Z cyklu "Z mojej półki"- Anna Starmach "Pyszne 25"


Znacie ta panią po lewej? Jeśli oglądaliście masterchefa to napewno- Anna Starmach. Prowadzi program kulinarny, często gotuje również w DDTVN, nie wiem czy wiecie( ale pewno wiecie, bo takie nowinki Wam nie umykają:)) wydała ostatnio książkę "Pyszne 25".
(to moja półka książke kucharskich:))

Założę się, że lubicie gotować i pewnie na urodziny, i inne okazje znajomi wręczają Wam książki kucharskie, albo coś związane z gotowaniem. Ja tą książke dostałam od moich przyjaciółek na urodziny i jestem z niej bardzo zadowolona. Za każdym razem, gdy mnie odwiedzają, wspólnie próbójemy któregoś z przepisów, a jest ich 70, więc trochę czasu nam to zajmnie:)




Przejdźmy do książki. Genialna!!! Jest naprawdę prosta i pyszna! Jeśli szukacie prezentu dla kogoś kto nie lubi gotować, wręczcie mu tą książkę, a zepewniam, że nie będzie w stanie wyjść z kuchni. Książka składa sie z 3 części: dań na słodko, na słono i przepisów podstawowych. Bradzo podoba mi sie różnorodność przepisów, od pizzy, przez risotto do chili co carne. Każdy znajdzie coś dla siebie, a przepisy są proste i bez zbędnych określeń, Zwróciłabym również uwagę, że na początku ksiażki znajduje się spis treści z fotografiami, które ułatwiają wybór z posród takich pyszności:)


Jest to napewno również książka dla osób zabieganych, które lubią gotować ale nie maja czasu, jest lekka, więc nawet rano można włożyć do torebki i iść do sklepu razem z nią i kupić wszystkie potrzebne prodykty do wykonania np. Fondanta czekoladwego...(mmmmm)


Na youtube możecie oglądność jak autork gotuje np:
http://www.youtube.com/watch?v=HS882_Wx77c7


MOJE ULUBIONE DANIE Z TEJ KSIĄŻKI TO POMARAŃCZOWE NALEŚNIKI
A może i Wy posiadacie tą książkę? Co o niej myślicie? Jak wam sie podoba pierwsz post z cyklu "Z mojej półki"

1 komentarz:

  1. Anny Starmach nie znam - ale "Masterchefa" polskiego nie oglądałam... Chociaż jak się bliżej przyjrzałam zdjęciom, to wydaje mi się, że gdzieś już ją widziałam... Książki też nie znam, ale mnie zaciekawiłaś - czasem przydają się takie proste, szybkie przepisy :)

    Z Twojej półki na mojej znajduje się pięć pozycji, jestem ciekawa, co napiszesz o tych książkach :)

    OdpowiedzUsuń