środa, 26 czerwca 2013

Mrożony truskawkowy jogurt - Strawberry frozen yogurt

Zawsze lubiłam jogurt truskawkowy, dopóki dowiedziałam się, że jest w nim dziwny barwnik od "prześlicznych" robaczków. Zawsze lubiłam lody, a jak smakuje jogurt truskawkowy- zamrożony? Kiedyś wkładałam jogurt w kubeczku i zamrażałam, ale skoro mam maszynę do lodó dlaczego nie skorzystać? A i jeszcze taki mój debiut bo piszę po angielsku, mam nadzieję, że ci co znają angielski( czyli prawie wszyscy zrozumieją co mam na myśli)

I always like strawberry yogurt, but one day I found out that this red colour isn't strawberry colour, but the red makes from insects. I stoped eat it, buy sometimes I like it someting sweet, strawberry and frozen. Then I make this yougurt, easy and healthy( one of the best thing in this recipie) How describe this amazing flavor in one word? LOVE

Składniki:
500g truskawek
400g gęstego jogurt ( np. greckiego)
3 łyżki cukru

Truskawki miksujemy w blenderze, dodajemy jogurt i cukier. Chłodzimy mieszankę i wkładamy do maszyny do lodów, albo zamrażamy w kubeczkach jak popularne "Danonki":)

Ingredients
500g strawberries
400g yogurt
3 tablespoons sugar

Blend strawberries with sugar and yogurt. Cool the mixture. We put it into the ice cream maker and make it like instrucsion said.
































1 komentarz: