niedziela, 23 czerwca 2013

Lody pistacjowe- najlepsze:)

To chyba moje ulubione lody domowe. Szczerze to nie lubiłam tych pistacjowych lodów w lodziarniach. Dla mnie były takie sztuczne i niedobre, ale same pistacje i inne orzechy zjadałam chętnie. Zawsze też zniechęcał mnie ten kolor "trawiasty",  a nie pistacjowy, no ale po znalezieniu przepisu musiałam spróbować. Nie jako fanka, bardziej jako ciekawska, który chce spróbować jak smakują takie naturalne domowe lody. Czasy się zmieniły.... Teraz piszę to jako fanka tych lodów, a z ciekawskiej zostało we mnie chyba to, że zastanawiam się jak Wam takie lody posmakują?





Składniki:
pół szklanki pistacji
szklanka cukru
szklanka mleka
szklanka kremówki

Wszystko włożyć do miksera i zmiksować. Uważając, aby nie zbyt mocno, bo wtedy śmietanka może się zważyć: Możecie też najpierw zmiksować pistacje na pastę, a potem dodać resztę składników, jednak  moim zdaniem o wiele lepiej się miksuje wszystkie składniki razem. W razie potrzeby dosłodzić miodem, pamiętajcie, że lody są mniej słodkie do ukręceniu niż przed. Lodową masę schłodzić do temperatury lodówkowej, i następnie przelać do maszyny do lodów. Dalej już postępowac według instrukcji:)







2 komentarze:

  1. Mmm, musiały smakować obłędnie! Ja lubię lody pistacjowe, domowe jednak z pewnością są o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO... poproszę jedną gałkę :)

    OdpowiedzUsuń