wtorek, 12 marca 2013

Znacie przepis na najpyszniejsze, najprostsze i najtańsze ciasteczka na świecie?

Znacie przepis na najprostsze, najpyszniejsze i najlepsze ciasteczka na świecie? Nie? To za raz poznacie:) Są chrupiące, cynamonowe, nie można się od nich oderwać. Przypominają mi drożdzowe cynamonki. Te ciasteczka udowodniły mi jak bardzo lubię cynamon. Ale największa zaletą tego jest to, że są błyskawiczne! Dosłownie!( bo i  błyskawicznie znikają:D) Te ciasteczka to powód dla którego warto mieć arkusz ciasta francuskiego, zawsze w lodówce:) 
Składniki:

  • arkusz ciasta francuskiego
  • 4-5 łyżek cukru
  • 2 łyżeczki cynamonu(opcjonalnie)*
Blachę wyłóż papierem do pieczenia.Pieranik rozgrzej do 190 stopni. Cukier wymieszaj z cynamonem.

 Arkusz ciasta rozwiń(pamiętaj aby było w temperaturze pokojowej, wtedy podczas pieczenia się nie kurczy) Wysyp na ciasto cynamon. Możesz zwijać je jak roladę, albo chwycić z dwóch stron i połączyć końce ciasta na środku tworzac" coś"  na wzór książki i tak powstałą warstwę obsypać cukrem, potem znowu końce do środka obsypać cukrem  i na pół :) Nastepnie rolade potnij na centymetrowe kawałki i ułóż na blaszce do pieczenia. 
Piecz przez 10-15 minut do zezłocenia, przewracając w połowie pieczenia. Wyciągnij z piekarnika i ostudź. Możesz opruszyć cukrem pudrem:) Mi najbardziej smakują z mlekiem:)

* świetne nadzienie można wykonac również z nutelli, dżemu, cukru waniliowego:)

 Jak upieczecie, albo kiedyś jadłyście te ciasteczka, to proszę podzielcie się opinią:)

7 komentarzy:

  1. takie cynamonowe serduszka, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo szybkie, zrobię na imprezę pracowniczą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ci posmakuja i podzielisz sie opinia na temat ich smaku:-)

      Usuń
  3. wow.. już skradły mi serce<3 a jeszcze ich nie jadłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście je uwielbiam, robię je gdy sama mam ochotę na coś słodkiego! :)

    OdpowiedzUsuń