wtorek, 30 kwietnia 2013

Wielkie zmiany, dużo pomysłów:)


Czasami chciałabym być bardzo dobrze zorganizowana, ale tak naprawdę "bardzo dobrze", aby na wszystko mieć czas, a rano wstać pełna energii, a nie z podkrążonymi oczami. Lista rzeczy do zrobienia coraz dłuższa, a czasu coraz mniej? Chyba każdy to zna. Wtedy brakuje czasu na przyjemności np. blogowanie, ale kiedy nadejdzie już chwila odpoczynku i spokoju to nasze ulubione zajęcia sprawiają, że poziom endorfin we krwi jest tak wyskoki, że przekracza wszelkie możliwe normy :) To taka moja krótka historia, ale wierzę, że możecie się z nią utoższamić, a że teraz jestem pełna radości i energii biorę się do blogowania z całego serca. Bo dlaczego mamy sobie odmawiać, tego co naprawdę lubimy?

Planuję, ok nie lubię planować, powiem tak:" wprowadzam na bloga nowe zmiany" Oprócz zwykłych przepisów, wprówadzam cykl:" Kuchnie świata", gdzie będę opisywać danie typowe dla danego regionu i pod koniec piec z tego jakies słodkie cudeńko:)

Drugą zmianą jest kolejny cykl" Z mojej półki", gdzie będę recenzowała książki kucharskie, a ostatnio na mojej pułce ze względu na urodziny i promocje w internetowych księgarniach pojawiło się ich bardzo dużo....:)

Myślę także, aby nagrywać, filmik jak piękę, opowiadam o kuchni. Co o tym sądzicie?

Jednocześnie jeśli chcecie odwiedzić mnie na innych stronach internetowych, to serdecznie zapraszam:


Ponadto od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką KitchenAida. Wczoraj zamówiłam do niego sorbetierę. Robiłyście w niej kiedyś lody? Jakie wychodzą w smaku?

 A więc pełna obtymizmu i energi, życzę Wam miłego wieczoru, i zapraszam na najbliższą recenję książki: Anny Starmach" Pyszne 25"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz