niedziela, 17 lutego 2013

Początek:)


Co mogłabym o sobie napisać? Szczerze, nie wiem. Mam na imię Agnieszka i jestem nastolatką, która kocha piec ( jakkolwiek to zabrzmi)Kiedy moje koleżanki, oglądają  strony internetowe, ja szukam przepisów. Wiem, że niektórzy nienawidzą piec, a na samą myśl o ugniataniu ciasta, ubijania białek czy wycinaniu z foremek, dostają dreszczy. Chce udowodnić i pokazać, że pieczenie to nic trudnego, a wychodzą z tego naprawdę pyszne słodkości. Skoro mi się udaję, Wam również się ufa.Znajdziecie na moim blogu, proste przepisy poradyo jak zachować prządek w kuchni, jak upiec perfekcyjne drożdżówki i co zrobić aby muffinji cieszyły również oko:-) Bo kto powiedział, że najsmaczniejsze ciasta pieką tylko babcie?


Napisz do mnie : makebakingeasier@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz